Кошик
61 відгук
Виставкова зала УЮТ
+380997847692
+380684614674

Поради клієнтам

Поради клієнтам

Поради клієнтам

       Перевіряйте цілісність упаковки у відділенні перевізника

     Уважно оглядайте посилку безпосередньо в відділенні Перевізника на наявність дефектів, ушкоджень і ін. Притягнути Вашу увагу можуть зім'яті кути, пошкоджені шви і нерівно наклеєний скотч. Важливо: своєчасно виявити дефекти.

Якщо ви виявили порушення цілісності упаковки

    Вимагайте розкриття посилки

     Якщо Вас насторожує зовнішній вигляд упаковки, невідповідність ваги або є підозра, що вантаж прийшов порожньою:

-    Вимагайте розкриття посилки.

- Рекомендується супроводжувати процес фото/відеофіксацією. Пам'ятайте: Ви маєте повне право вести відеозйомку у відділеннях перевізника.

    Вимагайте складання акту розкриття  поштового відправлення

    Процедура розкриття в обов'язковому порядку супроводжується складанням Акту, бланки якого мають бути у кожного поштового Перевізника. Важливо: На підставі цього документу проводиться розслідування, за результатами якої керівництво відділення повинне буде прийняти рішення про виплату компенсації.

    Зверніться у відповідальні інстанції

     Якщо Ви так і не дочекалися коментарів начальника відділення Перевізника по Вашій претензії або у разі відмови задовольнити претензію :

- Зробіть дзвінок на "Гарячу лінію" Пошти

    Якщо не була проведена перевірка цілісності товару на відділенні перевізника – відповідальність лягає на одержувача.